12 Mart 2010 Cuma

BU KAVGA BAŞKA KAVGA!


Şimdi de 'rahim kavgası' çıktı iyi mi! Kadıların güç anlaştıkları zaten mağara devrinden beri bilinen bir gerçek değil mi? Neden bu 'dejavu ihtiyacı' insanoğlunun anlamadım gitti! Burcu Esmersoy'un, "Kadınlarla çalışmak zordur. İster istemez 'rahim kavgası' oluyor. Ben bu kavgaya girmiyorum ve erkeklerle çalışmayı tercih ediyorum" demesini uçuk bir tez gibi kabul edenleri kınadım gitti... Tabii bu 'rahim kavgası' tanımlamasını çok kaba ve 'çikin' bulduğumu da belirtmek isterim. Ne yani şimdi iki erkek birbiriyle çalışamazsa!.. :)
Ayrıca, söz konusu olan çalışmaksa, bazı erkeklerin tek başına bir düzine kadını aratmayacak potinsiyeli barındırdığı da unutulmamalı...

Kaynak: Posta gazetesi

2 yorum:

  1. KADININ KADINLA ÇALIŞMASI GERÇEKTEN ZOR OLABİLİR. AMA ASIL BELİRLEYİCİ OLAN NİYET, ADALET DUYGUSU VE İYİLİK GALİBA...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorumun altına özenle, en büyük imzamı atarım :)

    YanıtlaSil